A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Канівська Районна Державна Адміністрація
Черкаська область, Канівський район

Інформація про роботу із зверненнями громадян в Канівській районній державній адміністрації за 2018 рік

Протягом 2018 року робота Канівської районної державної адміністрації (далі - райдержадміністрація) зі зверненнями громадян здійснювалася у порядку, визначеному Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України № 109/2008 від 7 лютого 2008 року «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та інших нормативно – правових актів, що регламентують роботу цього напрямку.

За 2018 рік до райдержадміністрації надійшло 167 звернень (2017 – 196). 144 звернення із загальної кількості – письмові (у т.ч. 92 надійшли на Урядову телефонну „гарячу” лінію), 23 – подано на особистому прийомі.

Своїм конституційним правом на звернення скористалося 228 осіб (у 2017 році – 810).

Із загальної кількості звернень, що надійшли до районної державної адміністрації – 7 були колективними ( за 2017 рік – 17).

Через органи влади вищого рівня надійшло 120 звернень, в тому числі, з Адміністрації Президента України - 3, Секретаріату Кабінету Міністрів України – 6, Черкаської обласної державної адміністрації – 15 та інші – 4, Урядова телефонна „гаряча” лінія - 92.

Звернення надійшли від жителів:

Таганчанської сільської ради – 24; м. Канів, іногородніх громадян – 20; Степанецької ОТГ – 11; Ліплявської ОТГ, Яблунівської сільської ради – по 10; Бобрицької, Межиріцької сільської ради – по 6;

Грищинецької, Конончанської сільських рад – по 5; Прохорівської, Хмільнянської, Чернишівської сільських рад – по 4; Литвинецької, Мельниківської сільських рад – по 3; Пшеничницької сільської ради – 2;

Курилівської, Пекарівської сільських рад та анонімне  – по 1.

Особлива увага приділялася розгляду звернень від найменш соціально захищених категорій громадян. За 2018 рік розглянуто 67 таких звернень  (у 2017 році – 78). Ці звернення розглянуто з дотриманням порядку розгляду звернень окремих категорій громадян та вживались заходи для їх позитивного вирішення.

Серед тих, хто у зверненнях зазначив свій соціальний стан, можна виділити наступні категорії заявників:

інвалідів, учасників війни, бойових дій – 6;

членів багатодітної родини – 3;

пенсіонерів – 31;

інвалідів І, ІІ, ІІІ груп – 18;

ветеранів праці – 7;

“Дітей війни” – 2.

Аналіз питань, що порушувались громадянами у зверненнях показав, шо найбільш актуальними є питання соціального захисту – 61, або 30% від загальної кількості порушених у зверненнях питань. На другому місці питання комунального господарства – 38, або 18,7%. На третьому місці перебувають питання аграрної політики і земельних відносин – 20, або 9,85%

За результатами розгляду звернень - 39 вирішено позитивно, на 114 звернення заявникам надано детальні аргументовані роз’яснення щодо можливості вирішення порушених ними питань, 14 - інші.

Усі звернення, які розглядалися райдержадміністрацією, розглянуто у встановленні терміни, заявники в обов`язковому порядку та в межах компетенції отримали вичерпні письмові відповіді з посиланням на вимоги чинного законодавства.

Керівництвом райдержадміністрації приділяється значна увага посиленню контролю і підвищенню персональної відповідальності кожного виконавця за своєчасне і безумовне виконання завдань, передбачених указами та дорученнями Президента України, постійно застосовуються нові форми та методи здійснення контролю за їх виконанням.

Юридичним відділом апарату райдержадміністрації проведено 21 вивчень стану роботи із зверненнями громадян: 9 – у структурних підрозділах райдержадміністрації та 12 – у виконавчих комітетах сільських рад. Під час вивчення стану справ відповідальним за роботу із зверненнями громадян працівникам надається практична та методична допомога щодо організації цього напрямку роботи.

Підсумки роботи із зверненнями громадян було розглянуто засіданні колегій райдержадміністрації «Про роботу органів виконавчої влади району щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення» 21.03.2018 та 19.09.2018 року, за результатами прийнято відповідні рішення, в яких визначені завдання щодо організації та вдосконалення цієї роботи.

Як показує аналіз, органи виконавчої влади району, в цілому, посилили увагу до розгляду звернень громадян, покращилася виконавська дисципліна. За 2018 рік не зафіксовано жодного порушення термінів надання відповідей та інформацій до райдержадміністрації.

Робота по розгляду звернень громадян, організації особистого прийому громадян перебуває на постійному контролі у керівництва райдержадміністрації.

В цілому, органами виконавчої влади району використовуються всі можливості щодо створення належних умов для безперешкодного отримання послуг, практичної реалізації громадянами права на письмове звернення та особистий прийом.

Робота зі зверненнями громадян є пріоритетним напрямком у діяльності органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування Канівського району.

Юридичний відділ  апарату Канівської районної державної адміністрації

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора