A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Канівська Районна Державна Адміністрація
Черкаська область, Канівський район

Інформація про роботу із зверненнями громадян в Канівській районній державній адміністрації за І півріччя 2018 рік

Протягом І півріччя 2018 року робота Канівської районної державної адміністрації (далі - райдержадміністрація) зі зверненнями громадян здійснювалася у порядку, визначеному Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України № 109/2008 від 7 лютого 2008 року «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та інших нормативно – правових актів, що регламентують роботу цього напрямку.

За І півріччя 2018 року до райдержадміністрації надійшло 89 звернень (за І півріччя 2017року – 94). 70 звернень - письмові (з них надійшло на Урядову телефонну „гарячу” лінію – 45), 19 звернень подано на особистому прийомі.

Своїм конституційним правом на звернення скористалося 116 осіб (І півріччя 2017року – 502).

Із загальної кількості звернень, що надійшли до районної державної адміністрації – 4 були колективними ( 2017 рік – 9).

Через органи влади вищого рівня надійшло 149 звернень, в тому числі, з Секретаріату Кабінету Міністрів України – 2, Черкаської обласної державної адміністрації – 5 та інші – 4, Урядова телефонна „гаряча” лінія - 45.

Звернення надійшли від жителів:

Таганчанської сільської ради – 10; Ліплявської ОТГ– 7; м. Канів, іногородніх громадян – 6; Конончанської сільської ради – 4; Хмільнянської сільської ради та Степанецької ОТГ– по 3;

Яблунівської сільської ради – 2; Бобрицької, Межиріцької, Мельниківської, Прохорівської, Пшеничницької, Чернишівської сільських рад та анонімне  – по 1.

Особлива увага приділялася розгляду звернень від найменш соціально захищених категорій громадян. За І півріччя 2018 рік розглянуто 38 таких звернень  ( І півріччя 2017 року – 32). Ці звернення розглянуто з дотриманням порядку розгляду звернень окремих категорій громадян та вживались заходи для їх позитивного вирішення.

Серед тих, хто у зверненнях зазначив свій соціальний стан, можна виділити наступні категорії заявників:

пенсіонерів – 15;

осіб з інвалідністю І, ІІ, ІІІ груп -13;

ветеранів праці – 4;

членів багатодітної родини, одиноких матерів – 3;

“дітей війни”– 2;

від інвалідів, учасників війни, бойових дій – 1.

Аналіз питань, що порушувались громадянами у зверненнях показав, шо найбільш актуальними є комунального господарства – 31, або 27,9%від загальної кількості порушених у зверненнях питань. На другому місці питання соціального захисту – 22, або 19,8%. На третьому місці перебувають питання транспорту та зв’язку– 11, або 9,9%.

За результатами розгляду звернень - 21 вирішено позитивно, на 52 звернення заявникам надано детальні аргументовані роз’яснення щодо можливості вирішення порушених ними питань, 16 - інші.

Усі звернення, які розглядалися райдержадміністрацією, розглянуто у встановленні терміни, заявники в обов`язковому порядку та в межах компетенції отримали вичерпні письмові відповіді з посиланням на вимоги чинного законодавства.

Керівництвом райдержадміністрації приділяється значна увага посиленню контролю і підвищенню персональної відповідальності кожного виконавця за своєчасне і безумовне виконання завдань, передбачених указами та дорученнями Президента України, постійно застосовуються нові форми та методи здійснення контролю за їх виконанням.

Юридичним відділом апарату райдержадміністрації проведено 12 вивчень стану роботи із зверненнями громадян: 6 – у структурних підрозділах райдержадміністрації та 6 – у виконавчих комітетах сільських рад. Під час вивчення стану справ відповідальним за роботу із зверненнями громадян працівникам надається практична та методична допомога щодо організації цього напрямку роботи.

Підсумки роботи із зверненнями громадян було розглянуто засіданні колегії райдержадміністрації 21 березня 2018 року, за результатами прийнято відповідні рішення, в яких визначені завдання щодо організації та вдосконалення цієї роботи.

За І півріччя 2018 рік не зафіксовано жодного порушення термінів надання відповідей та інформацій до райдержадміністрації.

Робота по розгляду звернень громадян, організації особистого прийому громадян перебуває на постійному контролі у керівництва райдержадміністрації.

В цілому, органами виконавчої влади району використовуються всі можливості щодо створення належних умов для безперешкодного отримання послуг, практичної реалізації громадянами права на письмове звернення та особистий прийом.

Робота зі зверненнями громадян є пріоритетним напрямком у діяльності органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування Канівського району.

Юридичний відділ  апарату Канівської районної державної адміністрації

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора