Канівська Районна Державна Адміністрація
Канівський район, Черкаська область

Інформація про роботу із зверненнями громадян в Канівській районній державній адміністрації за І півріччя 2019 року

Протягом І півріччя 2019 року робота Канівської районної державної адміністрації (далі - райдержадміністрація) зі зверненнями громадян здійснювалася у порядку, визначеному Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та інших нормативно – правових актів, що регламентують роботу цього напрямку.

За І півріччя 2018 року до райдержадміністрації надійшло 48 звернень громадян, що на 41 звернення менше у порівнянні з аналогічним періодом 2018 року.

46 звернення із загальної кількості – письмові (у т.ч. 39 надійшли на Урядову телефонну „гарячу” лінію). 2  звернення подано на особистому прийомі. Своїм конституційним правом на звернення скористалися 113 осіб.

Січень-червень

2018 року

2019 року

Загальна кількість звернень

89

48

Кількість громадян

116

113

Звернення надійшли від жителів:

м. Канів, іногородніх громадян – 12; Степанецької ОТГ– 9,

Таганчанської ОТГ – 8, Межиріцької ОТГ– 5;  Ліплявської ОТГ та Пекарівської сільської ради по – 3; Потапцівської, Прохорівської сільських рад та Бобрицької,  Литвинецької ОТГ– по 2.

Із загальної кількості звернень, що надійшли до районної державної адміністрації – 4 були колективними (І півріччя 2018 року – 4).

Через органи влади вищого рівня надійшло 41 звернення (І півріччя 2018 року – 56), в тому числі, з Адміністрації Президента України – 2, Черкаської обласної державної адміністрації – 1, Урядова телефонна „гаряча” лінія - 39.

Особлива увага приділялася розгляду звернень від найменш соціально захищених категорій громадян. За І півріччя 2019 рік розглянуто 26 таких звернень  ( І півріччя 2018 року – 38). Ці звернення розглянуто з дотриманням порядку розгляду звернень окремих категорій громадян та вживались заходи для їх позитивного вирішення.

Серед тих, хто у зверненнях зазначив свій соціальний стан, можна виділити наступні категорії заявників:

пенсіонерів – 9;

членів багатодітної родини, одиноких матерів – 6;

від інвалідів, учасників війни, бойових дій – 5;

“дітей війни”– 3;

осіб з інвалідністю І, ІІ, ІІІ груп -2;

ліквідаторів аварії на ЧАЕС– 1.

У   зверненнях,   розглянутих   районною   державною   адміністрацією,

порушено 53 питання, це на 58 питань менше, ніж за аналогічний період 2018 року (111).

Аналіз питань, що порушувались громадянами у зверненнях показав, шо найбільш актуальними є соціального захисту – 30, або 56,6%від загальної кількості порушених у зверненнях питань. На другому місці питання комунального господарства – 7, або 13,2%. На третьому місці перебувають питання аграрної політики – 5, або 9,4%.

За результатами розгляду звернень - 8 вирішено позитивно, на 37 звернень заявникам надано детальні аргументовані роз’яснення щодо можливості вирішення порушених ними питань, 3 - інші.

Усі звернення, які розглядалися райдержадміністрацією, розглянуто у встановленні терміни, заявники в обов`язковому порядку та в межах компетенції отримали вичерпні письмові відповіді з посиланням на вимоги чинного законодавства.

Керівництвом райдержадміністрації приділяється значна увага посиленню контролю і підвищенню персональної відповідальності кожного виконавця за своєчасне і безумовне виконання завдань, передбачених указами та дорученнями Президента України, постійно застосовуються нові форми та методи здійснення контролю за їх виконанням.

Юридичним відділом апарату райдержадміністрації проведено 7 вивчень стану роботи із зверненнями громадян: 5 – у структурних підрозділах райдержадміністрації та 2 – у виконавчих комітетах сільських рад. Під час вивчення стану справ відповідальним за роботу із зверненнями громадян працівникам надається практична та методична допомога щодо організації цього напрямку роботи.

Підсумки роботи із зверненнями громадян було розглянуто засіданні колегії райдержадміністрації 13 березня 2019 року, за результатами прийнято відповідні рішення, в яких визначені завдання щодо організації та вдосконалення цієї роботи.

За І півріччя 2019 рік не зафіксовано жодного порушення термінів надання відповідей та інформацій до райдержадміністрації.

Робота по розгляду звернень громадян, організації особистого прийому громадян перебуває на постійному контролі у керівництва райдержадміністрації.

В цілому, органами виконавчої влади району використовуються всі можливості щодо створення належних умов для безперешкодного отримання послуг, практичної реалізації громадянами права на письмове звернення та особистий прийом.

Робота зі зверненнями громадян є пріоритетним напрямком у діяльності органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування Канівського району.

Юридичний відділ  апарату Канівської районної державної адміністрації