A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Канівська Районна Державна Адміністрація
Черкаська область, Канівський район

Інформація про роботу із зверненнями громадян в Канівській районній державній адміністрації за І півріччя 2020 року

Дата: 24.07.2020 14:28
Кількість переглядів: 213

Протягом  І півріччя 2020 року робота Канівської районної державної адміністрації (далі - райдержадміністрація) зі зверненнями громадян здійснювалася у порядку, визначеному Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та інших нормативно – правових актів, що регламентують роботу цього напрямку.

За І півріччя 2020 року у районній державній адміністрації розглянуто 43 звернення громадян, що на 5 звернень, або на 10,4% менше у порівнянні з аналогічним періодом 2019 року.

37 звернень із загальної кількості – письмові (20 надійшли на Урядову телефонну „гарячу” лінію). 6 звернень подано на особистому прийомі.

Своїм конституційним правом на звернення скористалися 297 осіб.

Січень-червень

   2019 року

    2020 року

Загальна кількість звернень

48

43

Кількість громадян

113

297

            У абсолютних цифрах розглянуто звернень жителів :

Таганчанської ОТГ – 11; Межиріцької ОТГ – 9;  Прохорівської сільської   ради – 8; м. Канів, іногородніх громадян та Степанецької ОТГ  – по 5; Пекарівської сільської ради та Ліплявської ОТГ– по 2; Потапцівської сільської ради –1.

Із загальної кількості звернень, що надійшли до районної державної адміністрації – 6 були колективними (І півріччя 2019 року – 4).

Через органи влади вищого рівня надійшло 24 звернення ( 2019 рік – 41), в тому числі, з Офісу Президента України – 1, Черкаської обласної державної адміністрації – 3, Урядова телефонна „гаряча” лінія – 20.

Особлива увага приділялася розгляду звернень від найменш соціально захищених категорій громадян. За І півріччя 2020 року розглянуто 17 таких звернень  (І півріччя 2019 року – 26). Ці звернення розглянуто з дотриманням порядку розгляду звернень окремих категорій громадян та вживались заходи для їх позитивного вирішення.

Серед тих, хто у зверненнях зазначив свій соціальний стан, можна виділити наступні категорії заявників:

членів багатодітної родини, одиноких матерів – 5;

осіб з інвалідністю І, ІІ, ІІІ груп – 5;

пенсіонерів – 4;

від інвалідів, учасників війни, бойових дій – 2;

ветеранів праці – 1.

У   зверненнях,   розглянутих   районною   державною   адміністрацією,порушено 55 питань, це на 2 питання більше, ніж за аналогічний період 2019 року (53).

Аналіз питань, що порушувались громадянами у зверненнях показав, шо найбільш актуальними є соціального захисту – 19, або 34,5% від загальної кількості порушених у зверненнях питань.

На другому місці питання забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку-10,або 18,2 %. На третьому місці перебувають питання аграрної політики  - 7, або 12,7%.

За результатами розгляду звернень – 5 вирішено позитивно, на 37 звернень заявникам надано детальні аргументовані роз’яснення щодо можливості вирішення порушених ними питань, 1 – надіслано за належністю.

Усі звернення, які розглядалися райдержадміністрацією, розглянуто у встановленні терміни, заявники в обов`язковому порядку та в межах компетенції отримали вичерпні письмові відповіді з посиланням на вимоги чинного законодавства.

Керівництвом райдержадміністрації приділяється значна увага посиленню контролю і підвищенню персональної відповідальності кожного виконавця за своєчасне і безумовне виконання завдань, передбачених указами та дорученнями Президента України, постійно застосовуються нові форми та методи здійснення контролю за їх виконанням.

Юридичним відділом апарату райдержадміністрації проведено 6 вивчень стану роботи із зверненнями громадян: 4 – у структурних підрозділах райдержадміністрації та 2 – у виконавчих комітетах сільських рад. Під час вивчення стану справ відповідальним за роботу із зверненнями громадян працівникам надається практична та методична допомога щодо організації цього напрямку роботи.

Підсумки роботи із зверненнями громадян було розглянуто засіданні колегії райдержадміністрації 18 березня 2020 року, за результатами прийнято відповідні рішення, в яких визначені завдання щодо організації та вдосконалення цієї роботи.

За І півріччя 2020 року не зафіксовано жодного порушення термінів надання відповідей та інформацій до райдержадміністрації.

Робота по розгляду звернень громадян, організації особистого прийому громадян перебуває на постійному контролі у керівництва райдержадміністрації.

В цілому, органами виконавчої влади району використовуються всі можливості щодо створення належних умов для безперешкодного отримання послуг, практичної реалізації громадянами права на звернення.

 

 

                                                                    Інформує Юридичний відділ апарату Канівської районної державної адміністрації


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора