A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Канівська Районна Державна Адміністрація
Черкаська область, Канівський район

На сесії облради затвердили зміни до дев’яти програм

Дата: 14.09.2020 08:29
Кількість переглядів: 94

Під час сьогоднішньої сесії депутати обласної ради проголосували про внесення змін до дев’яти програм. Ухвалили програми в галузі спорту, культури, АТО, екології, соціально-економічного розвитку.

Також був затверджений головний базовий документ – Стратегія розвитку Черкаської області на період 2021-2027 років. 

– Сьогоднішнє сесійне засідання для цієї каденції депутатів останнє. Хоч я очолюю Черкаську ОДА недавно, але знаю, що депутатський корпус завжди підтримував важливі для області галузі: медицину, освіту, культуру, розвиток комунальних підприємств. Сподіваюся на подальшу співпрацю із обласною радою, діалог та конструктив. У свою чергу завжди готовий до відкритої комунікації, – говорить голова Черкаської ОДА Сергій Сергійчук.

На сесії депутати затвердили зміни до таких програм:

  • Обласна програма забезпечення учасників АТО/ООС і бійців-добровольців, які брали участь у захисті територіальної цілісності та державного суверенітету на Сході України та членів їх сімей житлом у 2021-2025 роках
  • Програма економічного і соціального розвитку Черкаської області на 2020 рік
  • Обласна програма кінообслуговування населення на 2014-2020 роки
  • Програма розвитку фізичної культури та спорту в області 2016-2020 роки
  • Обласна програма розвитку громадянського суспільства на період до 2020 року
  • Обласна програма охорони навколишнього природного середовища на 2016-2020 роки
  • Програма підвищення енергоефективності та зменшення споживання енергоносіїв Черкаської області на 2011-2020 роки
  • Програма про території та об’єкти природно-заповідного фонду

                                                                                                                                                 За інформацією пресслужби Черкаської ОДА  


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора